Panaszkezelés

Amennyiben a Könyvtár szolgáltatásaival kapcsolatban kellemetlenséget tapasztal, észrevételeit jelezheti felénk.
A Könyvtár panaszkezelési eljárását a Panaszkezelési Szabályzat tartalmazza.
 
Online panaszbejelentés
A szabályzat értelmében honlapunkon is lehetőséget biztosítunk a panasz beküldésére. Az Online panaszbejelentő *-gal jelölt mezői kötelezően kitöltendők. Az űrlap kitöltése után a Beküldés gombra kattintva küldhető el a panasz. A panasz beérkezéséről azonnali visszajelzést küld a rendszer.
A panasz megtételéhez az alábbiakban néhány fontos tudnivalót olvashat a Szabályzatból:
  • A Könyvtár csak a követelményeknek megfelelően, szabályosan kitöltött Panaszfelvételi űrlap vagy Online panaszbejelentő alapján biztosítja a panaszkezelési eljárás lefolytatását.
  • Minden, a követelményeknek megfelelően beérkező panaszt a Könyvtár átvizsgál, és visszajelzést küld a panaszosnak a folyamat állapotáról.
  • A Könyvtár a panaszkezelés során a személyes adatokat a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, és csak a panaszkezelés folyamatában használja fel.
  • A panasz elbírálását a Könyvtár panasszal érintett szakterületét képviselő részlege végzi.
  • A panaszra adott hivatalos válaszról a panaszost az űrlapon általa megadott elérhetőségen a Könyvtár írásban értesíti.
  • A panasz megválaszolásának általános határideje a beérkezéstől számított 10 munkanap.
  • A panaszos, amennyiben a panaszára adott hivatalos válaszban foglaltakkal nem ért egyet, személyesen kérheti a panaszkezelés felülvizsgálatát a Könyvtár hivatalos válaszának megérkezésétől számított 10 munkanapon belül.
  • A felülvizsgálati kérelemről a Könyvtár 10 munkanapon belül dönt. A döntésről a panaszost a felülvizsgálati kérelmi adatlapon megjelölt elérhetőségen értesíti a Könyvtár.
  • Saját panaszkezelési rendszerében a Könyvtár egy adott panasszal kapcsolatban további felülvizsgálati lehetőséget nem biztosít.