Alapmarketing

Alapmarketing
Cím: Alapmarketing
Szerző: Kiss Mariann
Kiadó: Akad. K.
Kiadás éve: 2014
Ismertető

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak. Kiknek ajánljuk a könyvet? A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra. Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég­vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér­deklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.

Forrás

SZIE KDKL Könyvtári Katalógusa